Zo lang mogelijk zelf blijven bankieren. Daar maken wij ons sterk voor. Rabobank helpt u graag via verschillende kanalen op weg met vragen over uw dagelijkse bankzaken. En soms lukt het niet om uw bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar onze vestiging te komen. Om u dan goed te helpen hebben we de Mobiele Bankservice.


Bezoek aan huis

Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt u in uw eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van uw bankzaken. Dit gebeurt bij u thuis tenzij een andere locatie beter past. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. Hiervoor verwijzen wij u door naar Geldmaat.

Een afspraak maken

Wilt u gebruik maken van de Mobiele Bankservice? Neem contact met ons op via (088) 722 66 00 en geef aan dat u een afspraak wilt maken met een mobiele adviseur. Aan het bezoek van de mobiele adviseur zijn geen kosten verbonden.

Lees meer over de hulp die wij bieden om zelfstandig te blijven bankieren op rabobank.nl/samenbankieren.