DEN HELDER - Het coronavirus kan de nodige financiële onzekerheid met zich meebrengen. Misschien sta je net op het punt om een nieuw huis te kopen, maar twijfel je of dat in jouw situatie handig is. Of je hebt een vraag over je huidige hypotheek. Het is niet nodig om met vragen te blijven zitten, wij zijn er voor je!

Voor een hypotheekgesprek hoef je de deur niet uit. Onze adviseurs staan voor je klaar voor een gesprek via video of telefoon. “Voor onze adviseurs was het ook wennen om geen klanten meer te ontvangen op kantoor. Ze werken nu vanuit huis en adviseren klanten via video of telefoon. Maar eigenlijk gaat dat heel goed” vertelt Cynthia Geestman, manager Financieel Advies. “Op deze manier beperken we het fysieke contact en creëren we een veilige omgeving voor onze klanten en medewerkers in tijden van het Coronavirus.”

Videogesprek
Een persoonlijk online videogesprek is eenvoudig en veilig. Je voert het gesprek via jouw computer, laptop, tablet of smartphone met een van onze vertrouwde financieel adviseurs uit Den Helder. Waar en wanneer het jou uitkomt. “Tijdens het gesprek bespreken we dezelfde onderwerpen als bij een afspraak op ons kantoor. En je kijkt via jouw computer, laptop, tablet of smartphone mee op het scherm van de adviseur” vertelt Cynthia. “De videogesprekken zijn voor de klant en de adviseur goed te volgen.” Bijkomend voordeel: je bespaart reistijd en je kunt gewoon thuis blijven.

Natuurlijk kun je ook een afspraak maken voor een telefoongesprek. Cynthia: “Juist in deze tijd krijgen we veel vragen van klanten. Onze financieel adviseurs helpen onze klanten graag telefonisch. We maken pas een afspraak voor een videogesprek als de klant dat ook wil.”

Afspraak maken
Je kunt ons bereiken via (0223) 671 300. Of kijk voor meer informatie en het maken van een afspraak op rabobank.nl/particulieren/hypotheek/afspraak-maken. Via Online Bankieren en de Rabo App kun je zelf veel regelen of chatten met een van onze medewerkers.